• משופץ
מתכוונן צג מעמד המשכים שולחן עבודה מחזיק סוגר עם 2 מגירת תיבת אחסון ארגונית עבור בית משרד מחשב נייד מחשב

מתכוונן צג מעמד המשכים שולחן עבודה מחזיק סוגר עם 2 מגירת תיבת אחסון ארגונית עבור בית משרד מחשב נייד מחשב

ILS 0.67
במלאי
במחסן.

משכימי מחשב וצג יוצרים אחסון נוסף על שולחן העבודה, השולחן או ריהוט הבידור הביתי על ידי העלאת המכשיר מעל פני השטח - חנות מגזינים, עפרונות, נייר ועוד במגירות מובנות לשפר כולל ארגון על השולחן שלך או בית משרד - להוסיף יותר שולחן משטח על ידי הרמת שלך צג על שולחן עבודה או שולחן מעמד - חנות עטים, עפרונות וציוד משרדי מתחת. מעלה מסכי מחשב, מחשבים ניידים וטלוויזיה מציג לעמדת צפייה נוחה עבור יותר צפייה אופטימלית השתפר צוואר עמדה - עוזר כדי להפחית כאבי גב & לאמץ את עיניים שנגרם על ידי יציבה לקויה בזמן עבודה או צפייה בטלביזיה. ליהנות ביצועים משופרים ויעילות עבודה עם אלה צג או טלוויזיה עומד בזמן שאתה עובד או לצפות בטלוויזיה הוביל, מסך שטוח, מסך שטוח, מחשב שולחני ועוד אחסון. התוספת המושלמת לכל חדר במעונות-ליצור נוח ובטוח סביבת לימוד עבור שעות של לימוד על מחשב או לוח מכשיר או עבור טלוויזיה צפייה עם חברים. משכימי מחשב וצג יוצרים אחסון נוסף על שולחן העבודה, השולחן או ריהוט הבידור הביתי על ידי העלאת המכשיר מעל פני השטח - חנות מגזינים, עפרונות, נייר ועוד במגירות מובנות.לשפר כולל ארגון על השולחן שלך או בית משרד - להוסיף יותר שולחן משטח על ידי הרמת שלך צג על שולחן עבודה או שולחן מעמד - חנות עטים, עפרונות וציוד משרדי מתחת.מעלה מסכי מחשב, מחשבים ניידים וטלוויזיה מציג לעמדת צפייה נוחה עבור יותר צפייה אופטימלית השתפר צוואר עמדה - עוזר כדי להפחית כאבי גב & לאמץ את עיניים שנגרם על ידי יציבה לקויה בזמן עבודה או צפייה בטלביזיה.ליהנות ביצועים משופרים ויעילות עבודה עם אלה צג או טלוויזיה עומד בזמן שאתה עובד או לצפות בטלוויזיה הוביל, מסך שטוח, מסך שטוח, מחשב שולחני ועוד אחסון.התוספת המושלמת לכל חדר במעונות-ליצור נוח ובטוח סביבת לימוד עבור שעות של לימוד על מחשב או לוח מכשיר או עבור טלוויזיה צפייה עם חברים.מפרט : שם מוצר : מתכוונן צג סטנדחומר : ירכיםצבע : לבןחבילה כללה : 1* מחשב סטניאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.מעמד מחשב בלבד, אביזרים אחרים הדגמה בתמונה אינו כלול!הערה : אין חבילה הקמעונאי.בבקשה לאפשר 0-1 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. לוודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט.

המאפיינים הבסיסיים

Product Name:
Adjustable Monitor Stand
Material:
HIPS
Color:
White
Package Included:
1* Computer stand:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Computer Stand only, other accessories demo in the picture is not included!:
Note:
No retail package.:
Please allow 0-1cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you! :

ההצעות הטובות ביותר